Praktiken

Jag vill verkligen berätta allting, men som jag nämnde i början av veckan har jag skrivit på en tystnadsplikt.
Så om mina inlägg och dagarna är lite luddiga är de för att mycket lämnas ute.

Gårdagen då. Långpanna, jag kom först och började putsa. Sen är de bara förbereda allt för lunchen. Tända ljus och göra påsar. Sen ramlade mer folk in och så kom gästerna. Jag och Bart kör på tillsammans. Vi är ju trots allt the dream-team. När alla gäster har gått så är de bara börja fixa för middagen. Se till att allt finns och är dukat.
Sen så gick vi på lunch. Ner till lilla grottan där personalmatsalen ligger. Iskallt och rätt fult är de där nere. Men vi spenderar så pass lite tid där så.
Efter våran lunch är de lite mer fix innan vi kör igen.
Fick gå en timma tidigare igår för jag har så snäll handledare som tycker jag ska få åka hem i tid.

Nu blir de allmänt och det verkar inte hända så mycket. Men tro mig det gör de!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0