Måndag och tisdag

Måndag

Åkte in till stan för att träffa ett brudpar vars bröllop jag ska jobba på. Gick jättebra och det är mycket som ska fixas. Spännande och kul!
Sen blev de lite mer shopping (Körde all in i söndags) och strosa på stan innan praktiken.
Fick köra entrén på kvällen, ta emot gäster, hänga upp kläder, se till att det alltid är snyggt typ. Otroligt lugnt eftersom Matsalen va stängd. Sen när de lugnade ner sig gick jag in och hjälpte till att stänga. Vi va klara tidigt så en 40 minuter tidigare slutade vi! Sen va de bara hem till auntie för att sova.

Tisdag
Åt frukost med moster som vanligt när jag sover där. Hon skulle iväg så jag låg i soffan och kollade tv innan jag behövde åka. Lugn lunch, lite småplock som vanligt. Sen fick jag fixa menyer och gåvor till Matsalen. Alltid kul att testa olika saker. När jag kom tillbaka in hittade jag ett stycke Sebbe där. En bekant som började praktisera i köket idag, visade sig att under mina 2 sista veckor kommer han vara i Matbaren med mig, kul!
Så va de lite mer fix innan vi fick våran lunch. Mmm, prinsesstårta blev de till efterrätt. Me like!
Jobbade en timme till fter lunchen sen så va jag klar för dagen.

Nu sitter jag i soffan och är halvt död, men jag tänkte fixa på min drinklista så jag har den avklarad.


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0