En galen tysk och sur som en citron...

... det sammanfattar min dag väldigt bra. Har så mycket att berätta varje dag, men det är så svårt att förklara.
Tyskan är iaf jätterolig, helt galen och stark. Idag lärde hon mig att göra lite godis och jag gjorde praliner också.
Ekman är grym, snäll och rolig, idag när jag fick citron i ögat skämtade han om att citronen blev sur på mig. Sur som en citron... (Jäääätte roligt)
Gubben är lite speciell.. :P
Danne och Peter har jag inte jobbat så mycket me, men dom är trevliga.
Jonas är hysterisk, han är asskön och jättesnäll. Hans smeknamn på mig är Rebecca-hästen (fråga inte :P).
Victor träffade jag först idag, har inte fått så mycket intryck av honom.. Men det kommer :) Han vann förresten årets kock i år.
Sen är de en till kille i kallis som jag inte heller pratat mycke me, men han är snäll och hjälpsam :)

Så har vi praktikanterna:
David är en liten blyg kille från stan. Han är rolig, men kanske lite förvirrad :P
Annie är jätterar, vi klickade direkt. Vi skämtar och snackar.
Malin är i serveringen och kommer från typ örebro, jättegullig tjej som är duktig på att göra kaffe :)

Många människor, men alla är snälla :) Får se när Melker Andersson kommer, haha :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Annica

Det kan jag ju göra. Men det är lite speciellt att ha den i pappersform. Tog en meny sist jag var där. Men efter alla flyttar.... Den existerar nog inte längre..

Jag nöffar på här hemma. Har ju fått svininfluensan. Lite läskigt då jag får svårt att andas stup i kvarten. Men så länge jag kan andas hyffsat så vill de inte ha in mig på akuten. Förstår inte. ;-) Stefan är snuvig men mår annars bra. Emil. Ja han är en Emil. Klarar sig alltid. Han var sjuk i 6 timmar. Sen blev han frisk. Han har INTE ärvt mitt imunförsvar!

KRAM!!!

2009-09-30 @ 20:26:51
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0