Med ägarna på besök

Idag fick jag träffa ägarna till F12 för första gången. Eller se dom iaf. Melker sprang in en snabbis och Danyel hade fotografering i matsalen när jag dukade. Dom hade fullt upp.

Dagen har varit fantastisk. Underbara människor jag jobbar med. Fick jobba med 3 nya idag. Ludde, Carro och Lina. Ludde är en lång kille som är ett stort barn, han sköt en champangekork i mitt huvud. Haha, hamnade i håret så de va lugnt ;)
Sen skickar dom iväg mig och Malin (Praktikant) för att göra kaffe. Ingen av oss kan skumma mjölken så Ludde fick rädda oss :)
Så mycket som händer under dagarna nu. Synd bara att man är för trött för att berätta allt :)

Nu ska jag spana efter pappa på SOS Gute!


Danyel Couet och Melker Andersson, F12s ägare :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Hanna

Danyel är ju faarligt het! :D

2009-10-11 @ 22:36:46
URL: http://dallerpad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0