Last day

Gårdagen gick jättebra, fick säga hej då till Sören, David och Uani. Lite tårar blev de då. Fy fan vilka underbara människor dom är. Och Sören är fantastisk, har lovat honom att skicka ett mail om vilket betyg jag får på mitt vinarbete och om jag behöver hjälp.

Idag då, jag och Jan sa vårat hej då på morgonen. Han, Jessica och Anna fick blommor av mig som tack för att jag har fått vara där. Då sa han att jag har varit en jättetillgång och att jag har gjort massa framsteg och utvecklats. Sen va de lunchservering, rätt mycket folk vilket alltid är kul. Serveringen började med att Hannes bjöd på skumpa, sen flöt allt på. Haha, jag provade bara champangen så den inte va defekt.
Efter serveringen så va de vår lunch och sen bjöd vi alla praktikanter som slutar på fika. Oj vad alla blev mätta efter de.
Lite städ och pyssel innan de va dags att säga hej då till alla. Jag klarade mig från tårar tills Hannes sa att jag kommer vara saknad. Då började jag gråta. Hannes har alltid varit elak mot mig (På skämt såklart), kallat mig mongo och sagt att jag är dålig. Och nu säger han nåt så fint och att jag har varit duktig. Då brast de, samlade mig innan jag sa hej då till köket.
När jag skulle gå kom Sara fram till mig igen och gav mig bamsekramen och sa att jag har varit jätteduktig och att jag måste komma och hälsa på. Det sa alla, så när jag är i närhete ska jag svänga in och säga hej.

Hovmästarn är jättenöjda med mitt arbete på F12 och jag gick hem med ett MVG i betyg. Känns bra, har älskat varje sekund av praktiken!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0