I extas!

11 timmar har jag jobbat idag. Först lunch sen ett event i Salongen, dom satt i skiten så jag erbjöd mig.
Eventet va Andreas Carlssons (Musikpoducent/Sitter i idol-juryn) releasfest för hans bok.
Fullt med kändisar och press. Man får ju inte heller bli imponerad utan ska behanlda alla gäster likadant. Lite svårt när Carolina Gynning kommer in och charmar rummet med sin skånska stämma.
Lite till sig blir man också när Bingo Rimer står och håller om en och tycker man är riktigt duktig och tackar för all hjälp.
Så såg min kväll ut i korthet. Alice Svensson och Janet Leon va också där. Runar Sörgard ville inte att pressen skulle fota honom, undra varför?
Peter Jhide skämtade friskt med mig. Ja, nu har jag väl gått igenom dom flesta.
När jag strax innan 9 fick gå hem sprang jag upp och böt honom för att försöka hinna få en autograf från Andreas och Anders (Skittöntigt jag vet ;)). Gick fram till Andreas med ett block, men då tog han med mig till alla böcker och frågade om mitt namn. Sen skrev han "Till Rebecca Kram Andreas" i boken och gav den till mig.
Sen gick jag till Anders, han flyttade på dig och bad mig sätta mig bredvid honom. Han gav mig en kram och puss på kinden. Sen bläddrade han fram till en bild på sig själv i boken och skrev "Puss Bagge" och ritade en gris för han ser ut som en gris på bilden enligt han själv. Sen fick jag en till kram och en puss på kinden innan han sa att jag är såååå söt. Fnissade som en skolflicka så han syftade på de.

Sen gick jag skitnöjd till donken och käkade en glass innan jag åkte hem. Nu börjar adrenalinet lägga sig så jag ska hoppa i säng. Imorrn kör jag lunch igen, och som ni märkt kan vad som helst hända! ;)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Tobias

Ja visst är hon gullig :D så snäll!

2009-10-19 @ 23:33:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: anne

Men vilken superkul grej! Alla måste vara så avundsjuka!!! JAG är det!!!

2009-10-20 @ 20:05:32
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Maud

wow!!! görkul...jätteavis blev jag, söta andreas o bagge!!! kram

2009-10-21 @ 09:04:41
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Sara

Men vad roligt, lite avis blir jag nästan :)

2009-10-25 @ 15:08:23
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0