Fint besök!

Eh, eh, eh... Det va ungefär de jag fick fram när hovmästaren på F12's stora idol här i livet först pratade med mig idag. Tyckte jag kände igen mannen som sprang iväg med telefonen lika snabbt som han hade satt sig vid bordet.
Upptagen herre! Men åh så go', trots att han är världskänd hade han fötterna på jorden. Pratade med alla i servringen och va så ödmjuk...
Vem är de? Jo, ingen mindre än Kofi Annan! Och lilla jag serverade honom! Och han pratade med lilla mig. Tog ett par timmar innan jag kunde ta in vad som hände.
Vi fick även ett besök av Kajsa Bergqvist.

Skrev schema för resten av praktiken också. Vi har bestämt att jag ska servera, blir bäst så. Men några kvällar ska jag få göra. 2 den här veckan och 2 nästa. Spännande!

Nu ska jag och pappa kolla på Färjan, han skickade ut mig att köpa glass till mig själv nyss. Min pappa är fin och vet vad jag vill ha!! Nu ska jag bli tjock!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0