Lazy sunday

Har blivit en lugn dag idag. Har bara packat, tvättat, lagat mat och varit ute med hundarna.
Ska hoppa in i duschen snart så jag kan få en rejäl sovmorgon imorrn. Börjar kl 16, men innan måste jag möta upp min moster för att få nyckeln till porten och sen så ska jag få passerkort och skåp på Grand. Ska möta min handledare i personalingången "vid fyra-tiden" som han själv sa.
Måste forfarande stryka och packa ner skor och lås. Är sjukt taggad nu, vill verkligen komma dit och imponera.
Speciellt när restaurangchefen är bästa vän med min gamla handledare.

Blev världens godaste middag också. Kyckling wraps med grönmögelost. Mumma!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Tobias

Haha nej nej ;)

2010-03-07 @ 20:41:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0