Home

Sådär, nu är jag hemma. Igår efter att jag hade lämnat av bästa vän vid bussen kom Fia över och åt middag.
Sen begav vi oss till stan. Hon till sin grabb och jag åt ett annat håll.
Det blev en fika, promenad, sitta på ett berg och kolla ut över stockholm och sen hem för film.
Sov otroligt bra förutom dom fyllesamtal och fyllesms som ramlade in.
Blev morgonmys innan jag mötte upp mamma för frukost. Efter de va de dags för möte på praktiken.
Känns otroligt bra nu, är taggad som fan! Vi bestämde schema för första veckan och att jag bara ska vara i matbaren där jag kan få göra mer saker.
Verkar som ett skönt gäng (Dom jag träffade) och min handledare är en förvirrad dansk som är ny på jobbet.
Vakten som jobbar i personalingången va jätterar och välkomnade mig till Grand.

Nu är de dags för middag och sen blir de en lugn kväll, kan jag behöva nu!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jenny

Ah du har börjat på Grand nu :-) hoppas det blir riktigt bra! kram

2010-03-04 @ 21:30:36
URL: http://calanthes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0