Tisdag

Sammhällskunskap och barteknik i skolan idag. Idrotten hoppade jag, åkte hem med min underbara vän Jenny istället. Vi har suttit och spelat Kalaha bland annat. NOSTALGI!!!
Sen lagade vi middag åt oss och mamma. Vid middagen pratade vi skumt nog om döden. Fast med tanke på vilket datum det är idag så är de förståligt.. (Förklarar i nästa inlägg)

Har nu suttit och klurat på lite drinkar till bartekniken och ringt en praktikplats mina lärare tycker jag ska vara på. När dom sa vilken restaurang dom tyckte jag skulle ringa tappade jag hakan! Dom skulle ringa upp mig, så jag hoppas dom gör de imorrn annars får jag väl ringa igen!


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0