Onsdag

Förlåt!!!!!! Jag vet att jag är jättedålig på att uppdatera, men jag håller precis på att komma tillbaka till vardagen så jag är helt slut efter skolan eftersom jag är uppe halva nätterna. Men nu blir de ändring på de. Igår somnade jag 12 istället för 2 så det är framsteg.
Ska även börja lägga in mer bilder. Men som sagt är det mycket nu.

Dagen då: Heldag med servering, mycket teori. Facktermer och hur man serverar saker. Jag och Melinda började även sätta ihop våran meny som vi ska ha på våran köksmästarvecka. På den gör vi meny, dryckespaket, dukning och inköpslista. Hon kommer även bossa i köket och födela arbetet medans jag kommer ta matsalen då jag inte står i köket alls. Vi har ett kul tema som vi har många idéer till så de blir kul.

Nu blir de nog nån film så jag varvar ner och kan somna :)

Hur har eran dag varit?

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jenny

Ja, det tycker jag vi ska göra! Kan inte i helgen, men nästa vecka ? :) Saknar dig med sötis <3

2010-01-14 @ 06:59:47
URL: http://itsallornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0