God morgon

Jag hoppas ni alla hade en bra start på det nya året. Jag började året med att sova med en rädd valp i sängen. Tror hon är lite bortskämd efter igår då hon spenderade mycket tid i min säng. Här i källaren är de mycket tystare och lugnare än på mellanplan när fyverkerierna är igång. Så jag spenderade mycket tid här nere då hon vägrade vara själv.
Nu sitter jag och ångrar lite att jag tackade ja till jobb idag... När lönen kommer blir det nog bättre! ;)
Ska upp och fixa mig och sen äta innan jag åker och invetnterar!


Jag och min fina hund


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jonas H Svensson

När fyrverkerierna smällde som värst stod min lilla Dessie på balkongen och viftade på svansen och var lycklig. :)



Kram

2010-01-01 @ 14:59:58
URL: http://jonashsvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0