Babe har åkt :(

Jag och babe har haft en otroligt mysig dag idag. Jag åkte och mötte honom i danderyd så åkte vi hem och gick på en promenad med hundarna. Efter de blev de mys framför SATC-filmen och så lagade vi middag tillsammans. Ännumer mys efter maten och sen va de dags för babe att åka hem :(
Är dock otroligt lycklig, inte för att han har åkt utan för att jag har träffat världens finaste. Har konstant ett leende på läpparna när jag är med honom. :)
Nu sitter jag med en katt i knät och ska snart sova. Sov knappt nåt i natt så därför blir de tidigt i säng idag!


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Bögen från Dalarna

Aw, glad man blir när man läser det du skriver. :)

2010-01-17 @ 23:29:16
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0