Årets kock final

Nu har jag sett finalen, fick veta vem som vann och att Ekman inte fick nån medalj i år. Förstår varför Trägårdh vann, riktigt bra rätt.
Dock önskar jag att Ekman vann, han va trots allt en av favoriterna. Det kan ha satt mycket press på honom också, att han måste prestera bra. Alla har ju sina dåliga dagar. Nästa gång lovar jag er att han står där som vinnare!

Det va bitterljuvt att se Ekman och Viktor, det fick mig att tänka tillbaka på alla underbara dagar jag spenderat på Fredsgatan. Alla skratt som man har haft med dom. Alla tårar som kom när jag va tvungen att säga hej då till alla underbara människor som jobbar där.
Dom har alla en speciell plats i mitt hjärta. Dock har några tagit mer plats än andra. Ekman är en av dom, därför kom tårarna när jag såg honom på tv.
Nej, usch. Nu ska vi inte bli sentementala här.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Emelie

Fin blogg du har :)

Hoppas allt är bra med dig,



kram, Emelie :)

2010-01-31 @ 19:47:50
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Tack så mycket gumman :)

Va roligt att höra, tack det är bara bra med mig med :)



Kram

2010-01-31 @ 21:54:21
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0