Måndag

Jag har haft en sån där toppendag som bara vänner och familj kan göra.
Först skola till 12, sen åkte jag och Lolls in till stan. Där åt vi lunch och böt hennes piercing, det va värt att hon mosade mina händer för jag fick träffa Tyron. Både jag och Lollo dregglar varje gång vi ser honom.
Sen satte vi oss på en uteservering och fikade lite innan vi mötte upp mor som slutade jobba. Vi tre åkte till Fridhemsplan och träffade moster och syster som va på öppet hus för en utbildning.
Vi gick alla och fikade tillsammans och så åkte vi hemåt.
Nu sitter jag och mamma döda i soffan. Min mage är enorm efter allt fika idag.


Lollo nervös


Tyron tar ut Lollos gamla piercing


Varm choklad på en uteservering


Lollo va glad


Jag mös med min choklad :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Bögen från Dalarna

Guuud vad gott!



Och anledning att vi blir bakis och inte vara babes; åldern tar ut sitt rätta jag... Höhö. ;)

2010-02-03 @ 13:41:07
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0