God morgon

Sjukt rolig kväll igår, först åkte vi till Fias stall för att laga boxdörren. (Flickorna jobbade medans jag höll i en liten voffsing)
Sen hoppade vi in i bilen med en galen Madde bakom ratten, inte att leka med när man kör genom stan. Jag och Kido satt i baksätet och vinkade till alla som åkte förbi.
Madde skulle vidare, men jag och Fia hoppade av vid centralen och gick runt i diverse affärer innan vi parkerade oss i kungshallen för sushi.
Efter de åkte vi hem till en vän och snackade skit medans vi väntade på Fias far som körde hem oss. Väl hemma hos Fia blev de prat med hennes lillebrors vänner och sen prova kläder till dagen (Om personen vaknar nångång idag)

Bilder från gårdagen och skolan kommer när jag har vaknat till lite. Ska hoppa in i duschen, fixa kaffe och sen fixa mig :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jonas H Svenssson

Kaffe lät gott! :)



Ha en trevlig lördag! ;)

2010-02-27 @ 13:52:42
URL: http://jonashsvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0