Sorry dudes!

Glömde totalt bort er igår. På dagen sprang jag fram och tillbaka mellan spisen, spegeln och datorn. Laga mat, sminka mig och skriva lista. Allt på samma gång.
När jag äntligen va klar begav jag mig mot fina Josefin som bjöd på ost, kex, vin och skratt. Blev ett par timmar hemma hos henne innan vi drog oss in mot dom lite mer centrala delarna av stan. Där åkte tjejerna vidare medans jag traskade upp till The Bridge.
Det blev en lugn kväll. Lite bråk mot stängning, fast de löste sig innan de blev nåt stort.

Förväntar mig dock mer drag nästa vecka ;) Men jag tackar tjejerna för en kul början på kvällen och grabbarna för en fortsatt kul kväll! :D

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0