Fullt upp

Oj, de va några dagar sen sist. Onsdagen va de dags att förbereda för en tävling som är i höst. Fixa ett bidrag och prata om momenten som ska övas på.
Sen åkte jag och tänade i 2 (!!!) timmar, vad duktig man känner sig efter!

Torsdag va det matmässa i Älvsjö, äta massa goda saker och stöta på folk från F12 är alltid trevligt. Efter åkte jag och tog hand om en sak.. När de va klart ringde jag en av mina underbara vänner som sa "Kom hit!" vilket jag gjorde och efter lite facerape och film åkte jag hem mycket gladare.

Gårdagen va stressig. Först skola, sen in till stan på möte, hem, kasta sig in i duschen, kasta på sig kläder och ner med massa saker i en stor väska sen åka tillbaka in till stan för middag och fix med tjejerna innan vi begav oss till klubben för att svänga dom lurviga. Sen blev jag meddragen till Grodan där jag träffade en av dom underbaraste vänner jag har som fick mig att inte tänka på faktumet att en människa jag starkt ogillar va på plats.
Kom hem efter att mamma hade åkt till jobbet och solen hade gått upp.

Idag väntar provjobb (Börjar 18) på ett stekhus 2 minuter från mitt hus (GILLA!) så nu blir de lite mer sömn innan jag hoppar in i duschen och sedan lagar mat.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0