Underbara helg

Sååå skönt med helg! Somnade väldigt sen igår, satt och skickade sms med en viss person. Började med söta sms och slutade väl med en diskution där som båda somnade ifrån. Sen va de bara upp några timmar senare och åka till skolan.
Blev ingen ölprovning utan det kör vi på tisdag istället. Slutade 10, så skönt! Åkte hem och åt lunch med mami.
Då fick jag ett sött sms från herrn jag pratade med igår, hela dagen har han skickat massa söta sms. Gör mig riktigt glad :)
Somnade där efter lunch också, sen drog jag och pappa ut och körde. SÅÅ KUL! Gick riktigt bra idag, börjar komma in i att växla, kolla och hålla koll på alla regler nu.

Nej, dags att göra nåt vettigt :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0