Söndag

Att gå upp imorse va jävligt svårt. Kom i säng halv 1 igår så när klockan ringde innan 7 blev de bara att snooza.
Sen iväg till sumpan och jobba... Helt galna kunder idag, fattar inte hur otrevliga vissa kan vara. Förstår inte hur folk tänker när dom ställer sig och skäller ut oss för nåt som vi inte kan styra.
En kund skällde ut mig och Ullis för att brödets bakdag va för några dagar sen (Bäst-före-datumet har inte varit än) och trots att vi förklarade att det är brödleverantören som rensar där och vi får inte göra nåt så va de ändå vårt fel. Samma som att de är vårt fel att ingen levererar mat på söndagar..
Bara nicka och le, men man blir ju lite sur att dom skäller ut en när man är oskyldig.

Men jag älskar fortfarande mitt jobb! Härliga arbetskamrater och för det mesta härliga kunder. Sköna gubbar och tanter som kommer in och pratar med en.

Nu är Syster och systers sambo här, men jag städar så är de klart och jag kan ta de lugnt i veckan.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0