Lördag

Jag tackar SL, som inte kan ha vettig komunaltrafik på helgerna, för min morgon: Buss till danderyd, in till t-centralen och sitta där i 30 minuter och ta en chailatte sen åka vidare till jobbet.
Jag tackar min kusin för en rolig jobbdag trots kunder som vägrar lyssna på vad man säger.
Jag tackar min pappa för att han slutar 30 minuter efter mig så jag kan åka till hans jobb och sen åka bil hem med honom.
Jag tackar min mamma för en god middag
Och jag tackar min systers katt för mysigt sällskap i sängen.

Imorn kör vi igen, öppnar med kusin och sen är de några timmars jobb innan jag får åka hem igen!


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: FRIDA - It´s all about me

Sv; Härligt! :D

Det är bra med mig med :)

2009-09-28 @ 20:09:41
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0