Happy!

Mamma skickade sms när jag sitter i skolan och äter att hon har fått ett jobb hon sökt. Snacka om att jag blev glad, stackarn har gått hemma allt för länge nu. Så hon kommer jobba skift och pappa jobbar skift, blev väl mycket mer hjälpa till här hemma nu. Fast det är lugnt, förbereder en på vuxenlivet ;)

Sen ringde affären också så jag ska jobba hela helgen. Pengar!! Perfekt med tanke på vad jag har köpt idag ;) Ni får se när papi kommer hem med den åt mig.

Lunchserveringen gick bra, fick beröm från min lärare att jag jobbade bra.
Så idag har de varit en bra dag! Så ikväll blir de mys med mamma, vi kanske ska ta och gå ut och köpa cola för att fira? ;)


Orkar inte fota mig själv, men det här är ju ganska likt så. Haha :D

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0