Tisdag

Good morgon alla! Hoppas ni har sovit gott, det har jag gjort! Syster ringde och väckte mig vid 9, helt okej eftersom jag somnade vid 11 igår. Fick En shopoholics bekännelse av pappa igår som tack för att jag är hemma och tar hand om hundarna när han och mamma jobbar. Så den såg jag på kvällen. Riktigt bra, sitter och kollar på den nu också i väntan på sjunde himmlen ;)

Dagens planer är plugg! Fick en massa uppgifter från skolan som ska vara klart efter lovet. Förstår inte vad dom tänkte med när dom gav oss massa läxor under praktiken, som Lollo sa "Vi går ju längre och är tröttare efter praktiken!"
Men det är bara ta tag i de! Ska skriva klart i min praktikdagbok också. Avslutar den med att skriva fina ord till alla som jobbar där. :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Vincent

Ja då förstår jag att det inte va så kul!



Ja men eller hur, en del killar är verkligen idioter!

2009-10-27 @ 11:51:34
URL: http://vincentdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0