Lördagsmys

Jag och mamma fixade lite mat och kollade sen på körslaget tillsammans. Mys!
Nu kollar jag på Little miss sunshine, så bra film!
Fast jag kommer snart somna, är sjuk. Så nu ska jag vara hemma och ta de lugnt tills jag blir frisk. Är inte sån som springer runt och är ute när jag är sjuk och sen är hemma från skolan. För mig är skolan riktigt viktig, speciellt nu när jag har fått vara ute och jobbat lite i restaurangbranschen och fått en morot vad som kommer efter skolan.
Nu är de bra betyg som gäller och sen en sommelierutbildning. Trist att utbildningen kostar dryga 50000 för jag skulle gärna gått den nu, fast det kanske är bättre att vänta tills man kan fokusera 100% på den. Är mycket plugg säger dom på F12 som gått den.
Får väl sitta och plugga på lagar och sånt så länge!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0