God morgon

Vaknade vid 10 idag, jag är en sån person som vaknar 8 på helger och aldrig försover mig så 10 är sent i mina ögon.
Nya chefen på affären ringde, det har blivit strul med min lön och jag får vänta 1 månad på den. Ja, men de är ju väldigt roligt... Hmm, vill ju ha mina pengar i tid. Men så är de ibland!
Idag är det plugg som ska bli klart, har sagt de hela veckan men nu måste jag ta tag i de. Flera saker som ska vara klart nu när skolan börjar på måndag.

Fast nu ska jag mysa lite med katten och kolla sjunde himmlen!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jenny

Sjunde himlen är gulligt jöööh :D



Drygt att du måste vänta en hel måndad, inte kul!

2009-10-29 @ 21:21:14
URL: http://itsallornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0