Tisdag

Började dagen med ett snabbt besök hos läkaren för att få ett intyg om allergin. Sen åkte jag upp till skolan med de, så nu har det löst sig med kökslektionerna och jag kommer inte behöva stå nåt mer där eftersom jag blir sjuk av att stå där. Skönt att det löste sig så lätt.
Hade typ lektion i 1 timme innan de va lunch, skulle kunna ha så varje dag ;)
Sen va de bara en timme lektion efter innan bussen gick ner för att alla hade idrott (Jag valde att skippa ;))

När jag kom hem åkte jag med mamma och handlade mat, jag får alltid vad jag vill när hon handlar så man måste passa på ;)

Nu ska jag stryka mina serveringskläder inför morgondagen då vi har restaurang!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0