Måndag

Oj, va de va svårt att gå upp halv 7 imorse när man somnade vid halv 1. Men jag kom upp och kom iväg till skolan. På bussen blev den ett kärt återseende med min vän Mathilda. Vi har dock pratat varje dag under praktiken och nästan varje dag på lovet. Båda va helt tossiga under dagen. Speciellt jag som har världens sämsta humor när jag är trött.
Alla lektioner bestod av att berätta om praktiken. Plus att rektorn kom och snackade om varför skolan ska läggas ner och så. Min skola är bra. Efter ett år bestämmer man att avveckla skolan. Smart styrelse att lägga ner en skola som har toppenrykte och det går jättebra för på tävlingar. Tyvärr finns de inget vi kan göra, men vi får gå klart våran utbildning.

När jag kom hem satte jag mig och pluggade, finslipar på spritarbetet som ska lämnas in imorrn.
Sen tänkte jag börja med uppgiften vi fick i Projekt och företagande beroende på tid. Alla lärare ger oss massa uppgifter nu i slutet av terminen... Så otroooligt kul! :P


Jag och min fina vän Mathilda


Varför plugga när man kan sitta och fota varandra? ;)


Sötnos :)


Såhär ser jag ut när jag pluggar. Mjukisshorts och ett linne, så skönt :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Andro

Jo, sådant suger :( Sedan är ju vissa tjejer så också, det säger i alla fall M, jag skulle själv aldrig kunna stå ut med det. Skäms för att säga att jag älskar någon om jag inte gör det :)

2009-11-02 @ 19:40:37
URL: http://atypicalteenager.blogg.se/
Postat av: Bella

visst är han snygg? Jag håller med. Har du haft en bra lov? :D

2009-11-02 @ 20:52:32
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0