Måndag

Skola idag. Hände väl inget världsrevulitionerande (Som vanligt med andra ord).
Skulle plocka ut mina allergimediciner men för andra gången på 1 vecka har läkaren glömt bort att skriva ut receptet. Väldigt jobbigt då det är den medicinen jag måste ha när jag får i mig lök. Den tar bort svullnaden som kan sätta sig i halsen. Får ringa imorn och hoppas att nån på sjukhuset kan skriva ut de åt mig.
Köpte med mig bakelser hem så mös jag och mamma. Fick ocksåm brev från plikverket. Dom skrev att jag klarade lämplighetstestet. Så nu har jag gjort det här:



För er som inte ser står de: 
Tack för din ansökan. Pliktverket kommer snarast att behandla din ansökan.

Så nu är de bara vänta och se. Om några månader kanske jag springer runt och mönstrar (Håll tummarna ;))

Nu ska jag äta middag och sen låsa in mig i rummet och göra klart mitt vinarbete.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: rebecca

lägg in bilderna från idag som du tog :D

2009-11-23 @ 20:35:55
URL: http://rebecanerman.blogg.se/
Postat av: Vincent

Jag kallar mig Vincent för att det är mitt alias, jag gillar namnet Vincent och en del kallar mig för det. vill att folk som läser bloggen ska tro att jag heter Vincent :)

2009-11-23 @ 20:40:23
URL: http://vincentdarling.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det får de se till att göra, annars skickar du bara dit mig, så ska jag skrämma upp dom!

Wiihoo, jag håller tummarna :D <3

2009-11-23 @ 20:47:34
URL: http://itsallornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0