Lycka!

Lyckan är att ha nya ögonskuggor att leka med!

Gick förbi F12 och hälsade på, fan vad jag saknar dom. Jan och Carro frågade om jag skulle jobba. I wish! Ludde gav mig en kaffe och sen snacka jag lite med grabbarna i köket. Hannes va också inne.
Han erkände att han saknade mig iaf. Haha, :)
Va där knappt en halvtimme innan jag gick vidare och mötte upp mor för en fika. Sen shoppade jag nya ögonskuggor och svampar.

Ikväll ska jag över till en vän och dricka drinkar och snacka skit :) Riktigt mysigt ska det bli!
Sminkad är jag, tänkte slänga upp håret i nån knut bara för att ha fokus på sminket. Vill inte ha för mycket. :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0