Jag mår som jag förtjänar...

Gårdagen va grym! Vill bara börja med att säga de. Och det är värt att lukta öl och cider (Som jag har i hela håret), ha ont i fötter och ben av för mycket dansande och ingen röst efter att ha skrikit för mycket.

Jag mötte upp min vän och så satte vi oss med några av hans vänner och tog en öl (Tro de eller ej, bruden dricker bira) sen kom resten av gänget som jobbar där och anslöt sig till vårt sällskap. Det va mycket skratt och dom fick mig att känna mig grymt välkommen.
Sen öppnade dörrarna till nattklubben och då blev de drag. Det va dans i DJ-båset och "min" drink (Påminn mig att jag ska gifta mig med bartendern).
Sen blev jag bjuden på efterfest, men kände att de va dags att åka hemåt. Jag kom hem utan mobil, min vän tog med sig den hem till vaxholm så jag ska om ett tag iväg och möta upp honom för att få tillbaka min babe :)

Nu ska jag få i mig nån sorts mat... Pasta, bacon och cream frech är dagens årets kraving!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jenny

Häärligt att du hade det kul ! :D <3

2009-11-28 @ 18:28:27
URL: http://itsallornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0