Fredag

Skola till 10, vi gick igenom en uppgift medans vi åt frukost. Uppgiften var att skriva dryckesförslag till olika maträtter. Jag fick MVG, är supernöjd med de. Speciellt eftersom jag knappt brydde mig om skolan innan gymnasiet. Nu får jag bättre betyg och lär mig massa!
Efter skolan käkade jag, mamma och pappa lunch tillsammans innan jag och pappa körde mamma till jobbet och sen vidare till stan. Där köpte vi en kick-ass sak som jag tyvärr inte kan avslöja vad de är då det är en julklapp. Men efter julafton får ni veta, jag är redo att använda den!
Så åkte vi förbi faster och sen Arninge innan vi åkte hem.

Nu ska jag fixa mat till hundarna och sen vänta på att pappa är på väg hem så vi kan köpa middag. Jag ville ha sushi, men jag fick de inte :( Får se vad vi hittar på!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0