Tur att man har tålamod...

... annars skulle man väl inte klarat av att jobba med grabbarna... Nej då, dom är bäst.
Fast det är speciellt att jobba som tjej med en massa killar, bara börja vänja sig. Kock är ju ett mansdominerande yrke..
Men jag har alltid umgåtts med killar.. Ända sen jag va liten.

Kom dit och började göra salladsbuffén direkt. Det va jag och M som jobbade på förmiddagen. När lunchen va igång kom chefen och G.
Jag blev såld till en Indisk servitör för 3 getter... Bara tacka och ta emot, så vi får se om jag kommer fortsätta blogga ;)
Va ju ett jippo uppe på jobbet... Inte mycket folk alls där. Dom räknade med 1000, men det va inte ens 100..

Landade hemma efter 4. Med huvudvärk och trött i hela kroppen. Har lekt med grannbarnen och spelat spel.
Ikväll blir det bara ta det lugnt framför TVn :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jonas

En lugn kväll framför teven är faktiskt riktigt skönt ibland. ;)

2009-05-16 @ 20:03:16
URL: http://jonashsvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0