Torsdag

2 lektioner i skolan idag, otroligt skönt! Först matte sen såg vi Bagned up abroad som är en dokumentär om folk som försökt smuggla droger. Det här avsnittet handlade om 2 tjejer som åkte till Peru för att några killar bjöd dom på semester i utbyte mot att dom tog med sig lite knark. Dom bar sammanlagt på nästan 9 kg droger. Så hamnade dom i fängelse där.

När jag kom hem lagade jag lunch och blev jätterädd när allt omkring mig började snurra och jag va nära på att svimma. Andra dagen i rad nu. Tog värktabletter och har legat i sängen sen dess. Ringde vårdcentralen för att kolla om det va nåt fel när det inte gick över efter några timmar och dom vill att jag ska komma ner imorrn. Jag avvaktar till måndag då jag ändå ska dit för spruta ;)
Imorrn ska jag hämta min granne på skolan och sen ska vi hem till henne och köra singstar, myseftermiddag bara hon och jag.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0