Onsdag

Ringde doktorn idag. Fick prata med en sjuksköterska för att berätta hur det är och så bokade hon tid. nästan 2 månaders väntetid har dom... Helt sjukt och ändå skär man ner på läkare. Inte okej! Det handlar om folks hälsa. Finns folk som har det värre än mig som får vänta i månader. Men blir det värre skulle vi åka in akut sa dom. Får hoppas min husläkare kan hjälpa mig med hur vi ska få ner svullnaden.

Lunchservering idag. Jag gjorde slottsstek och en gräddsås till. Fick mycket beröm för de, så himla kul när man lägger ner tid och energi på nåt och folk tycker om det.
Ska sätta mig och plugga lite nu innan maten. Sen ikväll blir det Grey's anatomy! :D

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jen

Men fan va sega dom är,,, hoppas dom får ner svullnaden på nåt sätt. Kram kära du

2009-03-05 @ 12:45:18
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0