Lördag

Igår va det skola, jag och en tjej i min klass gjorde våfflor till hela klassen. Det som blev över slängde jag in till kockarna på kursgården, försöker flörta till mig lassange nån dag ;)
Sen åkte jag och pappa och handlade saker till idag. Mamma tyckte det va för lite så hon handlade mer idag.
Efter middagen gjorde jag mina muffins och idag ska jag göra frostingen på dom. Vaniljmuffins med citronfrosting och strössel, mums!
Sen har mamma gjort kladdkaka och jag ska göra tårta idag. Så maaaassa kakor också. Och vi är 10 personer som ska fika.... Tror ni det räcker? ;)
Fast vi ska ju fika med grannarna imorrn, lilltjejen fyllde år i torsdags och dom har kalas för släkten idag dom med så då tar vi och fikar tillsammans imorrn.

Tänkte uppdatera er lite och visa att jag lever. Får se om jag hinner uppdatera nåt mer idag, ska försöka men nu ska jag göra mig i ordning och göra tårta och frosting.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0