Torsdag

Skola idag, vi va 10 personer så lugnt va de. Kollade Twilight på engelskan. Fast vi såg inte klart den, men det vi såg tyckte jag va bra. Brukar tycka dom flesta filmer är bra. Överanalyserar dom inte som andra gör, blev en liten diskution på min facebook om filmen va bra eller inte.. Det va vitt skilda meningar om det.

Kom hem och la mig framför tvn och slappade.
Imorn är det utspring på Röllingby, sen Täby för att gå på kusinens mottagning så tillbaka till Berga för att gå på en mottagning här. Och så Sophia-hemmet på morgonen också. När jag är i stan ska jag köpa en liten present till min kompis som tar studenten imorn. Ingen kommer fatta den förutom vi.

Hoppas ni får en toppenkväll!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0