Time for bed

Träningen gick superbra. Tog 44 kg på benpress. Kanske inte låter mycket för er, men för 6 månader sen kunde jag inte gå utan stöd. Stort för mig! Men jag undrar hur jag ska klara mig när min sjukgymnast har semester. Får väl hitta nån som piskar på mig att gå till gymmet.
Kom hem och slöade, efter middan åkte jag, mamma och pappa upp till syster och Totte med lite saker.
Jag lånade ett par filmer så nu ska jag se Dumpad. Såg den på bio med Tobias, men den är så bra så jag måste se den igen!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jen

Där ser man,,, jag har så kul på jobbet så jag ser inte fram emot 3 veckors semester alls,,,, jag kommer sakna mina grabbs ahahahah kram

2009-06-13 @ 10:27:09
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0