Party!!

Igår va jag ledig, började med ett träningspass på Sophia-hemmet. I slutet av passet satte min sjukgymnast mig på en sjukhussäng med elchocker och en ELLE.
Eftersom jag va i stan passade jag på att handla lite, 2 långa linnen, en stor ring, ett mini rivjärn, en värme/kylgubbe och en present till Hence.

Kom hem och slängde i mig lunch och fixade mig innan jag drog till Röllingby för att kolla utspring.
Sen direkt till kusinen som också tog studenten, jag och Mikkis va där ett par timmar innan Totte kom och hämtade oss så drog jag till Hences mottagning. Där va det en massa trevligt folk.
Jag och en tjej Matilda klickade direkt och eftersom vi va dom enda unga tjejerna så satt vi och snackade.
En bekant som jag inte träffat på ett par år va där. Efter 2 timmar vid samma bord så kom han på vem jag va. Haha, efter de va det som om vi alltid umgåts.

Sen drog jag, Hence, Axel, Matilda och Robert vidare på fest. Där fortsatte det roliga!
Vi dansade och sjöng. Allt va jätte trevligt till en äcklig kille kom fram och satte sig för nära mig och började hålla om mig. Jag hade aldrig sett killen och bad honom snällt ett par gånger att han skulle sätta sig på en egen stol, men han satte sig närmare mig så jag kände mig riktigt obekväm.
Då gaddade jag och Matilda ihop oss och knuffade bort honom. Haha, låter elakt men han va inte okej i skallen.
Han försökte komma fram till mig många gånger efter, men jag hade underbart sällskap som fick bort honom
Kl 1 kom jag hem, jag åkte innan allt blev trist och segt. Iskall va jag, men det va värt de
Tack alla för en toppendag!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Kattis

Du är din mor upp i dagen.

Går hem innan det blir trist. Smart.

Nu ska jag ta lite siesta.



Pöss

2009-06-06 @ 15:20:58
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0