Långa nätter

En tur i en cab, en oxfilé och en grillad banan med choklad och glass. Det sammanfattar min kväll.
Farfar kom hit och plockade upp mig och pappa så tog vi en tur i hans bil, som jag nåndag ska ärva, till syster för att han skulle kika på lägenheten.
Sen drog vi oss hemåt och grillade.
Nu sitter jag och lyssnar på Melissa Horn, snart blir det So you think you can dance.
Blir hemmakväll... Igen, jag vill ut. Dansa, skratta och umgås.. Och dricka sprit tills jag spyr, inte direkt. Men ni fattar poängen. Jag vill på party!

Nu ska jag tröstäta popcorn och sukta efter snygga och begåvade dansare!


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jen

dansa JA dricka NEJ

2009-06-25 @ 21:12:36
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0