Första dagen på sommarlovet

Kommer spendera nån timme på Sophia-hemmets gym och svära över min sjukgymnasts hårda övningar. Sen inse hur underbar han äroch göra som han säger. Han är bäst!
Sen blir det tåget tillbaka till Åkersberga och övertala mamma att hon visst vill ha sushi. Går nog snabbt.

Gårdagen hade vi först matte, den lektionen va som vanligt. På engelskan såg vi klart Twilight. Ni som inte sett den, gör det! Efter lunchen blev det sing-a-long på Mamma Mia.
Kl 2 började skolavslutningen, en tipspromenad, fika och prisutdelning senare stod vi på gräsmattan och log fint på sista kortet på HR1.
Sen blev det kramkalas på stationen innan vi delade på oss.
Åkte upp med mamma och hundarna till Mikela och lekte med dom på deras stora äng. Kollade förbi balen.

Efter middag åkte jag och mötte upp några från Obscen, det blev en match fotbollsbrännboll.
Jag ångrar lite att jag räknade poängen bland massa dåliga förlorare. Nejdå, trevligt va de!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Kattis

Åh, då blir det en väldigt SEN lunch.

Jag ska fika hos grannen. Hehe, tååårta ska farmor bjuda på.

Så vi får ta en annan dag.

Pöss

2009-06-12 @ 10:43:58
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0