Hard work

Kom in på jobbet nångång innan 12 med min latte. Överraskade mina jobbarkompisar, tjejen jag hoppade in för hade iunte sagt att jag skulle jobba. Eftersom jag inte kan kassan blev det problem. Men så kom Karro, drog med mig och lärde mig kassan. Sen satt jag, i timmar, och log. Kunderna kom, jag slog fel, fler kunder kom och tillslut gjorde jag rätt.
Som tur va hade jag Jesper bakom mig största delen av tiden. Va inte han där hade jag Robin som kom och kollade till mig.
Så nu ser de ut som att jag kommer få fler samtal om att jobba. Vilket jag gärna gör, för kul va de!
Nu ska jag lägga mig i sängen och sova. Tro det eller ej, men sitta i kassan är ansträngande.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0