Besök från Timrå

Kom hem från jobbet och hittade Annika, Stefan och Emil på min baksida. Dom kom över spontant på middag. Åkt från Timrå. Dom skulle till Annikas mamma, men det låtsas vi inte om ;)
Blev middag och skratt. Lilla Emil med sin vilda fantasi roade oss gott.

Jobbet va riktigt kul idag, fram till efter lunch. Då skulle jag prisköpa (Kolla att alla priser stämmer) shampo, rakhyvlar mm. 2 montrar. över 100 fel. På alla andra montrar har det varit max 10 fel så det här va inte kul alls! Tog några timmar.
Imorn behöver dom också mig, jag klagar inte får ju pengar för de. 

Nu ska jag ta mig en välförtjänt dusch.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Kattis

Ja, det var jättekul att de ringde 2 timmar innan de kommer och vill ha middag. Hahaha

KRAM

2009-07-14 @ 19:43:08
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0