Tisdag

Hej! Jag lever! Har bara varit massor med teatern nu.
Igår var det premiär, det gick super! Lite nerver såklart, men allt flöt på.
Sen var det premiärfest, så roligt. Folk skrattade och hade kul.

Jag började prata med en av grabbarna som spelade i bandet förra året och han förklarades förlamad för x antal år sedan och nu går han. Vi pratade i säkert en timme och vilken insperation jag fick. Han sa att jag aldrig ska sluta kämpa.
Juste! Jag tonade håret igår också. För att jämna ut färgen. Så nu är jag lite mörkare och lite askigare. Lite lila också, men det försvinner när jag tvättar håret.

Igår upptäkte jag vilken vän jag har. Han är en riktig vän, får en att skratta och vill en väl.

Nu ska jag klä på mig och åka ner till teatern, städa upp efter gårdagen. Eller natten ska jag väl säga, jag kom ju hem 4 i natt...

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jonas

Kul att det gick bra och skönt att du är lite bättre i knät oxå. Då är allt ganska ok alltså??



Nu ska jag ta och spela lite Wii Fit. ;)

2009-01-06 @ 17:37:49
URL: http://jomari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0