Lördag

Igår åkte jag till teatern vid halv 4 och gick runt lite i centrum innan jag kunde komma in på teatern.
Åt sushi till middag och föreställningen flöt på :)

Idag är det tillbaka till teatern. Kände igår att jag börjar bli sjuk men 12 timmars sömn och c-vitamin har gjort det lite bättre. Blir te innan jag åker!

Jag har börjat få långt hår igen! Har saknat att kunna göra lite mer med de. Klippte jättekort för snart 3 år sen och har haft axellångt hela tiden efter de, men nu ska jag låta det växa ut. :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: vic

Jaha nä inte riktigt, asså jo en men inte de andra, det är bara några andra, som jag liksom inte förstår mig på! :)<3

2009-01-25 @ 15:28:00
URL: http://toriaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0