Igår och idag

Igår hade vi vår första restaurang för betalande gäster. Det va lite läskigt. Speciellt eftersom jag serverade för sörsta gången. Jag hade 2 bord: Min familj och en vän och hans föräldrar så det va inte så farligt.
Vi serverade: Salladbuffé som förrätt, laxpudding eller biff á la lindström som varmrätt och mandarinsorbet och mandelflarn som efterrätt.

Efter skolan åkte jag in till stan och träffade Emelie, vi jag shoppade lite och sen satte vi oss på kungs grillen och åt.
En riktigt mysig eftermiddag va det :)

Igår började jag bli lite hostig och det blev bara värre och idag när jag vaknade så va det kört, hela familjen har varit/är sjuka och jag har klarat mig länge. Så nu ligger jag i sängen och hostar.
Så jag har precis ätit en semla till frukost och kollar på Oprah.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: ELIN - [ d i z z y l i c i o u s ]

Krya på dig! :)

2009-01-29 @ 11:11:09
URL: http://dizzylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0