Fredag

Nån som vet hur man ska bli av med hosta? Hostmedicinen hjälper inte :/

Fan att jag ska missa teatern i helgen. Men jag måste åka ner och förbereda eftersom ingen av dom som hjälper mig kunde idag eller imorrn. Nu tror ni säkert att jag inte alls är sjuk, men det är jag. Har feber och är dålig, men jag har ett ansvar. Det är mitt jobb att se till att rekvisitan finns framme. Och eftersom vi bara är 3 st som vet vad som ska fixas och ingen av dom andra kan så måste jag ta de. Åker ner och fixar allt fort så jag kan lägga mig i sängen igen.

Min syster och min svåger (Gissar på att man kan kalla honom det nu) har åkt till Dalarna och mamma och pappa ska kolla på revyn ikväll, så jag blir ensam med alla djur.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Kattis

Hallå lilla sjuklingen!

Klart vi stannar hemma ikväll och tar hand om dig.

Inte ska du ligga ensam hemma med feber.

Teatern kan vi gå på en annan gång.

Lilla skruttstrumpan.

Det blir köttfärsbiff till middag......ah, potatis!

Puss

2009-01-30 @ 16:08:30
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Nettan

Känner med dig. Snorar och hostar jag med. Tempen törs jag inte kolla för vi ska titta på katt idag och det tänker jag göra ändå, så sjuk kan jag vara när jag kommer hem...

Krya på dig!

2009-02-01 @ 12:33:08
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0