Torsdag

Aftonbladet idag. Riktigt kul! Jag va med i TV-redaktionen och vi spelade in nyheter där jag och Rebecca va nyhetsankare. Besöket va över mina förväntningar. Jag hade riktigt kul!
Så på en tävling dom hade vann jag :P

Jag tog inga bilder, men det gjorde Rebecca. Här hittar ni dom!

Nu ska jag lägga mig framför tv och kolla på D.E.A, har en liten kärlek till program om specialstyrkor. Har väl tagit efter min mor i hennes kärlek till män i uniform. ;)
Imorrn ska vi göra soppor i skolan sen gå en tipspromenad och avsluta dagen framför en brasa med våra soppor. Kommer bli mysigt tror jag.

Sov så gott

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0