Ostplugg

Har inte haft nån bra dag alls idag. Lättirreterad och så. Men alla har ju såna dagar! Och jag lär få några anonyma kommentarer att jag är såååå egoistisk etc. Men sluta läsa min blogg om ni inte tycker om mig. Jag bryr mig inte!

Drog och tränade efter skolan. Sjukgymnasten kollade muskelaturen på knäna och det ser riktigt bra ut nu. Nästa vecka kanske jag kan öka 1 kg till.
Sen så la jag mig och sov ett tag :) Efter maten har jag pluggat på ost. Vi har läxförhör på det imorrn.

Imorrn ska jag till min gamla skola och hälsa på. Slutar tidigt så man får väl passa på :)


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Tobias

okej :D hehe tack!

2009-02-05 @ 19:40:47
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

O du sa att du bara sover på onsdagar o när du e sjuk, efter skolan o så ;) Idag e de torsdag ;)

<33

2009-02-05 @ 20:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0