Mysmåndag

1 timmes promenad i kylan. Så skönt!
Jag och Andrea har gått och pratat och tiden flög iväg. Nu är jag hemma och ska krypa ner i sängen och sova.
Vi har simmat idag i skolan, livräddat och så.  

Stod och väntade på bussen imorse och så va den lite sen som alltid, sällan den är mer än 10 minuter sen. Men efter 30 minuter kände jag att jag kommer aldrig komma upp till skolan för pappa hade bilen på jobbet.
Men så va en tjej från trean också på busshållsplatsen och en tjej i hennes klass skulle hämta upp henne så frågade hon om jag ville ha sjuss. Så snällt! Gjorde mig glad att hon tänkte på mig också :)

Tänkte slänga upp en bild, men bloggen vill inte. Sorry you guys!
Sov så gott!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: andrea

Jaa det var väldigt mysigt. :) Tack för det! :D

Sov gott!

2009-02-16 @ 22:29:59
URL: http://koolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0