Saknar!!

Ååh, nu när jag sitter med pappa saknar jag Gotland så otroligt! Jag älskar den ön, Visby är en av mina favoritstäder.
Jag saknar att sitta på Café Boheme och kolla på alla som går förbi. Eller sitta i solen på nån av restaurangerna vid torget och äta god mat.
Jag saknar att ligga på stranden och spana grabbar. Jag saknar att stå på Kränku och försöka välja vilket te jag vill ha.
Jag saknar att gå i Lummelundagrottan och va livrädd för att röra nåt.
Jag saknar att sitta och fika varje dag i glassande sol och vara så lycklig.

Jag älskar Gotland. Jag skulle kunna döda för att få bo där under sommrarna. Nästa år ska jag tillbaka, inget snack om saken!


Jag och mina hundar på Gotland i somras :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jenny

Det är grababrna som spanar in dig ;) <3

2009-12-03 @ 09:32:31
URL: http://itsallornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0